Jakie poliuretany wybrać - czerwone czy żółte?

Chcąc zakupić tuleje poliuretanowe do swojego samochodu często pytacie nas o co chodzi z tymi kolorami i który wybrać. Różnica pomiędzy żółtymi i czerwonymi poliuretanami Strongflex jest jedna. Twardość. Wszystkie pozostałe parametry techniczne i wytrzymałościowe są takie same.
Czym różnią się tuleje czerwone od żółtych?
Kolor CZERWONY - twardość ok 80 ShA* - elementy zawieszenia mają twardość zbliżoną do oryginalnych tulei metalowo-gumowych. Wytrzymałość POLIURETANU jest jednak wielokrotnie większa, a unikalne właściwości gwarantują długoletni komfort jazdy. Produkty czerwone zalecamy wszystkim "normalnym" użytkownikom samochodów, którzy oczekują poprawy stabilności oraz lepszego prowadzenia pojazdu.
Kolor ŻÓŁTY - twardość ok 90 ShA* - zalecana do pojazdów sportowych, tuningowanych (np. obniżanych). Zawieszenie staje się dużo sztywniejsze, co przy większych prędkościach ma istotne znaczenie. Takie zestawy oznaczone są dopiskiem SPORT.
W niektórych zestawach nie oznaczonych jako SPORT również możecie znaleźć żółte tuleje, to nie jest błąd, oznacza to jedynie, że oryginalne tuleje były wykonane z twardszej mieszanki i zastosowanie w takim przypadku czerwonej tuleji poliuretanowej o twardości 80ShA pogorszyłoby prowadzenie samochodu, a chodzi o coś dokładnie odwrotnego.
Jakie są najważniejsze korzyści z zastosowania POLIURETANU?
- przedłużenie żywotności opon,
- stabilność zawieszenia,
- zwiększony komfort prowadzenia pojazdu,
- zwiększone bezpieczeństwo,
- obniżenie kosztów eksploatacji.